Verzending en Levering
1. Plaatsen van een bestelling:
U plaatst een bestelling en rond de betaling af. Op dat moment ontvangt u een geautomatiseerde orderbevestiging via e-mail. Deze kan soms in de spamfolder terechtkomen. Zodra uw bestelling is verwerkt en het pakket is gereed voor verzending, ontvangt u een bevestiging van verzending.
2. Levertijd:
Bestellingen die vóór 14.00 uur zijn geplaatst, hebben doorgaans een levertijd van 2-3 werkdagen.
Sommige producten hebben echter een langere levertijd van 7-12 werkdagen, omdat ze vanuit het buitenland worden verzonden of op maat worden gemaakt. Deze specifieke levertijden worden altijd duidelijk vermeld op de productpagina. Als een item niet op voorraad is, wordt u op de hoogte gesteld en wordt het item nabesteld. We kunnen ervoor kiezen de verzending uit te stellen totdat uw bestelling compleet is.
3. Betaling:
Betaling kan worden uitgevoerd met de volgende methoden:
• iDeal
• Bancontact
• Creditcard
• AfterPay (via Klarna)
• Paypal
4. Kosten:
• Gratis verzending is beschikbaar bij bestellingen vanaf €52,50.
• Standaard verzendkosten bedragen €7,50, tenzij tijdens promotionele periodes anders wordt vermeld op onze website. Deze kosten omvatten tracking en verpakkingsmateriaal.
• De verzendkosten worden na het plaatsen van de bestelling gefactureerd en zijn zichtbaar zodra de adresgegevens aan de bestelling zijn toegevoegd. Dit kan worden bekeken in de eerste stappen van de checkout.
5. Adresgegevens:
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het verzendadres correct in te voeren en/of te controleren wanneer dit al is ingevuld. Eventuele extra verzendkosten of het zoekraken van een pakket door incorrecte gegevens worden verhaald op de klant.
6. Ontvangst van goederen:
De klant is verantwoordelijk voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen bij een servicepunt. Controleer regelmatig de track & trace-code om de status van uw zending te volgen. Eventuele extra verzendkosten voor een niet-ontvangen pakket of het niet ophalen van een pakket op tijd, zijn voor rekening van de klant.

Vertragingen door verhoogde druk op bezorgdiensten
Door de verhoogde druk op de bezorgdiensten kunnen pakketten vertraging oplopen. Fitsolution heeft hier geen invloed op en we vragen hiervoor uw begrip.