Voeding

Omdat verantwoord afvallen vaak een combinatie is van sporten én voeding, bieden wij ook voedingsprogramma’s aan.

Het 6-weekse voedingsschema € 145,-

Het 12-weekse voedingsschema € 249,-

Onze voedingsprogramma’s starten met intakegesprek van ongeveer 30 tot 45 minuten. Daarna is er een wekelijks contactgesprek van ongeveer 15 minuten met de coach. Hierin wordt gereflecteerd op de vorderingen en besproken wat er beter kan. 

Vooraf word je gewogen met onze speciale InBody-apparatuur. Je lichaamssamenstelling wordt volledig in kaart gebracht: gewicht, lengte, vetpercentage, spiermassa, enzovoorts. Zo kunnen we veranderingen bijhouden die zich daarin voordoen. De informatie die daaruit wordt verkregen weergeeft hoe je persoonlijke dagmenu je lichaam beïnvloedt. Door de InBody kunnen wij onze voedingsadviezen nog specifieker afstemmen op jouw doelen.

Inbody weegschaal

Waarom je moet focussen op lichaamssamenstelling doelen in plaats van gewichtsverlies?

Het punt is dat de lichaamssamenstelling analyse u zal helpen om het uiterlijk te krijgen dat u wilt of de resultaten waar u naar streeft omdat het rekening houdt met veranderingen in zowel de spier- als vetmassa. Door te weten waar u zich op dit moment bevindt in termen van lichaamssamenstelling, kunt u het snelst de resultaten behalen waar u naar streeft.

Als u bijvoorbeeld 23 kilo wilt afvallen, bent u niet echt specifiek genoeg. Een halve kilo spier weegt hetzelfde als een halve kilo vet. Wat als een kwart van de 23 kilo dat u afvalt spiermassa is? Iedereen die wilt afvallen, wilt waarschijnlijk vetmassa en geen spiermassa verliezen.

In plaats van vage gewichtsdoelen te stellen, kunt u ook gezonder en fysiek (en mentaal) fit worden door te focussen op vetverlies op de lange termijn. Door het opbouwen en behouden van uw spiermassa samen met het verlagen van uw vetmassa, zorgt u er ook voor dat uw vetpercentage daalt binnen het bereik dat u voor uzelf heeft ingesteld.

Reviews